Karma-World :: Diskusjonsforum
Nyheter:

*
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
11 September 2010, 00:02:13

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Sider: 1 2 [3]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Redigering av egne innlegg  (Lest 6026 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Millimani
CandyGirl
Utlogget Utlogget

Jeg lever i en liten, stor verden

« Svar #30 på: 24 Mars 2009, 10:14:21 »

Hva skal jeg si om dette? Jeg har alltid savnet redigeringsmulighetene, men kan på sett og vis også se poengene med at de ikke er der. Spm Baronen skriver så ser man gjerne en skrivefeil i ettertid wllwe behovet for å presisere noe. Kan tas i et etterfølgende innlegg. Jada. Men redigeringsmuligheten er bare åpen 30 minutter etter at innlegget er posta. Hvor har du det fra Karma, at det skal gå an i ett døgn? Det har aldri jeg sett. Jeg skjønner ikke hvorfor det ikke er lov å redigere innlegg med skrivefeil nei, sier meg enig med yvonne der ja. Om noen vil slette et innlegg så kan det hende det lønner seg. Da går det også an at istedenfor at innlegget skal forsvinne helt kan det erstattes med en tekst om at "dette innlegget er fjernet"?
Jeg har også flere innlegg i forumet jeg muligens kunne spart meg for å skrive, og jeg har havna i flere diskusjoner, -mange unødvendige. Men sånn er det vel for flere... Jeg har hatt mine små og store med et medlem som stadig vil trolle for å få oppmerksomhet, eller som tror at h*n alltid vet best. Eller som...ja. Skal ikke si mer om det.
Og som FrøkenUr skriver så bør det jo være helt opp til hver enkelt om de vil slette innlegg eller ei, siden det er de som har skrevet det. Jeg skjønner betydninga av at man ikke har fullt eierskap over egne innlegg her, men jeg trodde nå virkelig at hver enkelt her hadde rett til å "råde over" egne innlegg selv om de er posta på forumet? Dårlig forklart av meg her, men...
« Siste redigering: 24 Mars 2009, 10:48:48 av Millimani » Loggført

Fortell meg og jeg glemmer! Vis meg og jeg husker! La meg gjøre det og jeg lærer!
Ego
Forums Eslet
Administrator
Utlogget Utlogget

« Svar #31 på: 29 Mars 2009, 12:27:38 »

Nå har dere 12 timer på å rediger innleggene deres. Om dere ikke ser skrivefeil innen den tid så kan den heller ikke være så viktig. Håper alle er så voksen og ikke skriver innlegg som er så dårlig at vi får mye sletting og med det mange tråder uten mål og mening.
Loggført

E(go)
Hvem kan sette halen på eslet?????

FrøkenUr
Energisk,viljesterk,rettferdig kruttønne
Utlogget Utlogget

« Svar #32 på: 29 Mars 2009, 13:15:53 »

*Humrer*
Loggført

Millimani
CandyGirl
Utlogget Utlogget

« Svar #33 på: 30 Mars 2009, 10:31:35 »

Jada...får le litt av meg selv her, for først nå legger jeg merke til to skrivefeil i forrige innlegget mitt her. Men går utifra at folk skjønner hva som egentlig skal stå der likevel...

Spm Baronen skriver så ser man gjerne en skrivefeil i ettertid wllwe behovet for å presisere noe.
Loggført

Fortell meg og jeg glemmer! Vis meg og jeg husker! La meg gjøre det og jeg lærer!
Baron von Waffel
Ydmyk klippe
Utlogget Utlogget

« Svar #34 på: 30 Mars 2009, 12:37:08 »

Jeg var sikker på at du hadde lagt inn de skrivefeilene der med vilje. Bare for å vise hvordan det blir når man ikek får redigert. Og så oppdager feilene ved senere replikkveksling.
Loggført

Min kunnskap er min plattform for mer kunnskap.
Millimani
CandyGirl
Utlogget Utlogget

« Svar #35 på: 30 Mars 2009, 20:31:03 »

Nei, jeg hadde ikke lagt inn de skrivefeilene mine med vilje. Men en kan visst nesten tro det ja icon_wink
Loggført

Sider: 1 2 [3]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.10 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC

XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent! KW-default Theme by Roysen
Siden ble generert på 0.507 sekunder med 22 spørringer.