Karma-World :: Diskusjonsforum
Nyheter:

*
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?
11 September 2010, 00:57:11

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: OL til Rio de Janeiro.  (Lest 771 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
ixxa
Energisk
Utlogget Utlogget

« på: 02 Oktober 2009, 17:19:58 »

Endelig ble det Sør Amerika's tur. Synes det var på høy tid. Og Rio er en flott by.
Loggført
Utlogget Utlogget

Det den ene sår høster titt en annen.

« Svar #1 på: 03 Oktober 2009, 17:42:18 »

Bra tiltak for den byen. Men hvor skal de gjemme unna gatebarna for anledningen?
Loggført
FrøkenUr
Energisk,viljesterk,rettferdig kruttønne
Utlogget Utlogget

« Svar #2 på: 03 Oktober 2009, 18:36:59 »

Det samme tenkte jeg, Karma. Synes egentlig at det er kvalmt å arrangere et så kostbart arragemang når pengene kunne ha blitt brukt til å bekjempe fattigdom i stedet.
Loggført

Utlogget Utlogget

« Svar #3 på: 03 Oktober 2009, 19:41:49 »

Håper mye av pengene som kommer inn kunne ha gått til å bekjempe fattigdom ja. Men de som styrer det landet gir blaffen i de som lider og ønsker bare å vise frem de glamouløse sidene. Turistene blir geleidet langt etenom der den skrekkelige sannheten befinner seg. Et eldorado for pedofile, jeg tror ikke disse barna går noen lysere fremtid i møre selv om verden får fokus på byen. Men lov til å håpe!
Loggført
FrøkenUr
Utlogget Utlogget

« Svar #4 på: 03 Oktober 2009, 19:55:03 »

Håper mye av pengene som kommer inn kunne ha gått til å bekjempe fattigdom ja. Men de som styrer det landet gir blaffen i de som lider og ønsker bare å vise frem de glamouløse sidene. Turistene blir geleidet langt etenom der den skrekkelige sannheten befinner seg. Et eldorado for pedofile, jeg tror ikke disse barna går noen lysere fremtid i møre selv om verden får fokus på byen. Men lov til å håpe!
Huff ja, vi får håpe.
Stakkars små barn! Det er alt for mange barn som lider i verden! Jeg skulle gjerne ha tatt til meg alle sammen, men får desverre bare en om gangen.
Loggført

Utlogget Utlogget

« Svar #5 på: 03 Oktober 2009, 20:48:16 »

Ille at det skal være så vanskelig når så mange trenger hjem og kjærlighet!
Loggført
FrøkenUr
Utlogget Utlogget

« Svar #6 på: 05 Oktober 2009, 15:41:43 »

Ille at det skal være så vanskelig når så mange trenger hjem og kjærlighet!
Ja, det kan du si. Men på en annen side så er det bra at de har strenge krav, da det tross alt er et barnverns barn man får. Men det er en helt annen diskusjon.
Loggført

ixxa
Energisk
Utlogget Utlogget

« Svar #7 på: 05 Oktober 2009, 16:14:30 »

Det samme tenkte jeg, Karma. Synes egentlig at det er kvalmt å arrangere et så kostbart arragemang når pengene kunne ha blitt brukt til å bekjempe fattigdom i stedet.
De forflytter antagelig "problemene" til utkanten av sentrum.
En av gangen jeg var der, ble en hel brakkeby brent ned.Den hadde etablert seg under Sukkertoppen og det var ikke bra for turismen.Beboerne fikk en tidsfrist til å komme seg unna, og dagen etter hadde myndighetene en kontrollert brann, og så var alt  borte av planker, skur og bølgeblikk.
Loggført
Utlogget Utlogget

« Svar #8 på: 05 Oktober 2009, 21:02:22 »

Så en dokumentar om hvordan hjemløse og fattige ble behandlet der...jaget fra sted til sted, mindre verd enn rotter. Ikke langt unna gasset turistene seg i luksus og ante ingenting om eledigheten like ved..
Loggført
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.10 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC

XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent! KW-default Theme by Roysen
Siden ble generert på 0.121 sekunder med 22 spørringer.