|
Ego
|
 |
« på: 21 Oktober 2009, 14:52:08 » |
|
Neida, jeg er ikke død er bare plaget med akutt skrive krampe om noen skulle lure. Er stadig innom her og følger med men finner ikke lysten til å skrive noe. Håper på at skrive og skravle lysten melder seg snart. Har forresten klart å lire av meg noen linjer i IT forumet. Ha en riktig god dag alle med forumnister 
|
|
|
|
|
Loggført
|
E(go) Hvem kan sette halen på eslet????? 
|
|
|
|
 |
« Svar #1 på: 21 Oktober 2009, 20:04:40 » |
|
Gamle gode eselet mitt 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Baron von Waffel
|
 |
« Svar #2 på: 21 Oktober 2009, 21:07:12 » |
|
Vi mangler noen rabulister som kan dra i gang elleville debatter og provosere frem våre best skjulte fordommer. Nå er vi alle for snille med hverandre.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Min kunnskap er min plattform for mer kunnskap.
|
|
|
|
Ego
|
 |
« Svar #3 på: 21 Oktober 2009, 21:12:53 » |
|
Hihi... Da er jo ikke jeg rette mannen. Jeg er jo forumets snilleste mann som aldri klarer å terge noen på meg. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
 |
« Svar #4 på: 21 Oktober 2009, 21:28:47 » |
|
Jeg er lett å terge.  Ta dere en runde på facebook og dra med dere noen kranglefanter da 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Baron von Waffel
|
 |
« Svar #5 på: 21 Oktober 2009, 21:42:01 » |
|
Hihi... Da er jo ikke jeg rette mannen. Jeg er jo forumets snilleste mann som aldri klarer å terge noen på meg.  Huffda. Selv jeg har klart å provosere noen her. Selv om det ikke var med vilje.
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
 |
« Svar #6 på: 21 Oktober 2009, 22:01:31 » |
|
Mohaha...det skal i grunn ikke mye til. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ego
|
 |
« Svar #7 på: 21 Oktober 2009, 23:19:53 » |
|
Er jo enkelt for meg å provosere, som FrP politiker er det mange her som blir provosert bare jeg sier hvilket parti jeg tilhører. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Baron von Waffel
|
 |
« Svar #8 på: 22 Oktober 2009, 07:33:49 » |
|
Neida, vi andre blir ikke provosert av at du er FrP-politiker. Vi bare tier deg i hjel. Og dermed dreper vi forumet i forhold til politiske diskusjoner.
Hvor ble det forresten av FrPs liberalistiske grunnholdning da partiet sluttet å være tilhenger av å skille stat og kirke?
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Millimani
|
 |
« Svar #9 på: 22 Oktober 2009, 09:10:30 » |
|
Jeg skal kanskje komme tilbake en dag. Er stadig innom her fortsatt, men skriver ikke innlegg uten at det er noe veldig spesielt. Dette er vel første innlegg jeg har skrevet på tre uker. Jeg sier fra når jeg evt kommer tilbake for fullt, foreløpig holder jeg en veldig lav profil. Jeg skal provosere andre, bli provosert selv, men jeg vil ikke la det gå for langt. Hverken den ene eller den andre veien.
Jeg tror jeg kommer tilbake... Men ikke helt enda. Så hvorfor skriver jeg dette innlegget da? Vil vel bare si at jeg ikke har glemt KW... Men holder avstand.
|
|
|
|
|
Loggført
|
Fortell meg og jeg glemmer! Vis meg og jeg husker! La meg gjøre det og jeg lærer!
|
|
|
|
Baron von Waffel
|
 |
« Svar #10 på: 22 Oktober 2009, 12:17:14 » |
|
Her er i hvert fall de fleste hjertelig velkommen tilbake når de føler for det. Nå er det så kjedelig at jeg til og med vurderer om jeg savner panserpaven. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Ego
|
 |
« Svar #11 på: 22 Oktober 2009, 12:20:12 » |
|
 Panserpave kunne virkelig få opp temperaturen her. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
 |
« Svar #12 på: 24 Oktober 2009, 16:19:54 » |
|
Hvor har han bitt av da tro...vet han flyttet sørover. Må få tak i noen kverulanter..hehe
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Baron von Waffel
|
 |
« Svar #13 på: 26 Oktober 2009, 09:58:07 » |
|
Har noen bitt ham av? Da er det ikke rart han er stille. 
|
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
 |
« Svar #14 på: 26 Oktober 2009, 21:42:12 » |
|
Noen glefset nok skikkelig til etterhvert ja 
|
|
|
|